R.I.P. Stora Skuggan

I lördags var jag och Laura på Cosmonova:D Vi såg dinosaurier i 3D! Det var... intressant:P Efter filmen tog vi en promenad bort mot Stora Skuggan för att se hur den repat sig efter Sonisphere.

Den hade inte repat sig, bara torkat:D Man såg tydligt var staketen hade stått.


Som en åker.
Efter den korta men ack så jobbiga promenaden i värmen blev vi glatt överaskade när vi hittade ett litet fik. Så vi slog oss ner och drack varsin cola.

Jag tyckte det var himla lustigt att det var hål i nästan alla träd. Varför tryckte vi inte in oss här på Sonisphere?

När vi kände att vi var klara åkte vi hem till Laura och segade framför Sex % the City ett tag. Sen åkte vi in till Sommar. Det blev mycket Sommar i sommar och nej det var inte meningen att skriva så..^^ Till min stora förvåning befann sig Nikko där, jag trodde han jobbade...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0