Rosor och Döskallar

Jag började denna söndag med att däcka lite smått i soffan och två timmar senare kom min kära familj hem och väckte mig. Vi skulle tydligen ut och gå. "Självklart ska jag med", sa jag lite småsömnigt utan att riktigt veta vad jag sa ja till. Helt plötsligt befinner jag mig vid Karlbergsslott. Det var mysigt. Spela fotboll? "Klart jag är med." Sen sköt jag bort bollen, in bland en massa buskar, och brännässlor...
Sen sprang jag runt med Juni och fotade, hon har fått ett sommaruppdrag av sitt dagis att fota något i naturen. Här har ni den bilden:

Dagen till ära inveg jag min vackra klänning med rosor och döskallar. Jag beundrade dessutom min hand som Tranan så fint "nitade" igår på Sommar. Tack hjärtat<3

Aj som sagt.

Mina fina syskon som är ute och går.


Jag är lite smått kär i den här klänningen=)
Nu ska jag försöka trigga upp min familj till att spela sällskapsspel comme moi. Det brukar inte sluta så bra men det är värt ett försök:P


Kommentarer
Postat av: bellish

söt, du e!

snart kommer jag hem!! :D.....igen XD

2010-08-01 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0