Tattoo mässan

Igår var jag på den årliga tattoo mässan på München bryggeriet. Det var en jätterolig dag och jag såg många fina tatueringar, och många mindre bra... Jag var där med Hanna, Tranan och Jasmine. Alla fick vi ut nåt av mässan. Först ut Hanna:
Hon körde en stav genom örat, svullet och fint blev det:D

Jag fick en tid hos Maximo Lutz från Argentina. Här är Pablo, Maximo och jag! Jag pratade spanska med dem och de förstod mig!

Tranan fick en tid hos en mysig holländare.

Sen började det göra ont...



Tranan hade också ont...

Men det var värt det!

Sen var det Jasmines tur! Vi körde samma tatuerare;) Hon ville ha en varg.


När alla var färdiga och hade ont så kollade vi på "Burn bitch burn". Det var en thailändska som gick runt i läderbaddräkt och sprutade eld. Hett.


Efter det så åkte jag hem till Pontus. Det var kräftskiva! Så det var bara att slänga på sig hatten och sjunga nubbevisor resten av kvällen! Tills natten kom och jag insåg att jag skulle ta mig hem från Fruängen... Jag tog det bit för bit och hamnade hemma hos Laura. Där befann sig även Lisa. Vi såg en dålig tjejfilm^^ Sen fortsatte jag min vandring hem.


Kommentarer
Postat av: snälla

Vart tatuera din vän vargen? Vart ligger studion och är den bra? :)

2011-04-28 @ 00:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0