Mera!

Idag har jag haft skola! Bara två lektioner och det är hur underbart som helst. Efter skolan gick jag till en fotobutik och lämnade in några 120-filmrullar. Spännande. Undra hur många kort som är blanka? ^^
Nu har jag börjat baka nya lussebullar due to the missöde igårkväll... Blä...
De ser bra ut än så länge och alla ingredienser är med;) Ska snart gå ner och boka bastun. Wiho!

Såhär såg jag ut idag, dock inte lika sur. Har hittat en kräm i mitt skåp som gör mitt hår helt rakt!

I skolan var det jullunch. Denna Janssons "Ferstelse" var jättegod :D

Bara "S" :D

Eller?
Nu ska jag pänsla på bullarna!

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: Tranberg

öööööh! vad för kräm? jag vill testa rakthår! men det vill inte mitt hår!

2010-12-16 @ 21:17:07
URL: http://guttfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0