Tattoo Chronicles

Idag var alltså jag och Clara på Kultur Huset där Kat von D hade signering. Vi väntade i lite mer än en timme i den kilometerlånga kön. Jag köpte böcker. Vi köade. När vi äntligen var framme fick jag lite andnöd och kunde inte röra mig men det löste sig då Kat, min idol, fick släpa fram mig. Så där stod jag ihoptryckt med Clara och min idol:D Underbart ögonblick. Sen frågar jag, eller nej jag frågade inte, det var mer som ett påstående att jag måste röra hennes tatueringar. Hon skrattade och jag fick röra armen. Så, nu vet alla att jag har rört Kat von D's rosor på vänster armen:D Jag var nära att slicka men lät bli...

Vi stod i olika köer ett tag eftersom jag skulle köpa en bok till T-Berg, snäll som jag är;)


Man kan ju fråga sig varför jag har skärpan på bakgrunden... :D

Efter en lååång håltimme åkte vi tillbaka till skolan.

Jag kollade in den nya boken lite^^

I liked it!

Lite oskarp^^

Love<3

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: über-lecker

Vem är tjejen med alla tatueringar? :P

2010-12-02 @ 20:49:03
Postat av: Suzzi

You're not beeing funny Angie!!

2010-12-02 @ 20:54:43
URL: http://vitlilja.webblogg.se/
Postat av: über-lecker

Nein nein nein ! ich bin über-funny :D men nu vet jag vem hon är :D sehr gut, ja?

2010-12-02 @ 21:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0