Ny blogg- igen

Hej på er! Nu har jag för sjunde och förhoppningsvis för sista gången startat en ny blogg. Tröttnade på nattstad.se, hatar alla äckliga personer som skriver till en hela tiden. Jag vill blogga, inte skaffa nya "vänner".

Tanken med den här bloggen är att jag ska kunna skriva lite vad jag känner för. Om jag vill skriva om vad jag gör på dagarna, vad jag har köpt, hur jag mår, vilket band som har spelning eller om mina resor, så gör jag det. Vill jag skriva om mina blommiga tapeter, mina 45 klänningar eller om Mötley Crüe, då gör jag det. Detta är min blogg och med tiden kommer det komma fram hur jag är som person och vad jag gillar att syssla med.
Och ja, jag gillar vita liljor.


Kommentarer
Postat av: Lokatt

Gillar idéen och designen :)

2010-07-05 @ 22:25:39
URL: http://lovisa-h.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0