Alice & Woody

Igårkväll var jag, Sofia och laura hemma hos Isabelle och hade myskväll. Vi hade hyrt Alice i Underlandet- Disney version och Toy Story 3. Alice, som jag aldrig sett förut i Disney versiom var dålig. Punkt. Men jag älskar Toy Story och när Buzz blir omprogramerad och börjar prata spanska, behöver jag säga mer?:D Vi rullade runt i soffan av skratt.

Idag har jag inte gjort så mycket, jag och Nikko vaknade ganska sent. Vi har kollat på Family Guy och när han gick började jag julpynta lite mer i mitt rum. Nu ser det ut såhär:


Nu ska jag börja plugga till mitt fotografiprov som jag har imorgon.

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh va mysigt

2010-11-28 @ 21:39:33
URL: http://shoppingismylife.bubbleroom.se
Postat av: Jennifer Eriksson♥

jätte fin blogg, den är rolig att följa.

Följ gärna miin blogg, det är alltid roligt med nya läsare!♥

Kram!

2010-11-28 @ 23:20:38
URL: http://jennifergbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0