Favoritbilder från New Delhi

Jag har tagit en kort paus, bytte lampor så nu ser jag faktiskt vad jag läser. Inte så dumt.
Jag vill dela med mig av några favoritbilder från Indien, ni har ju inte fått se så många;) Glöm inte att gå in på ProjectIndia för att läsa lite om min och Sofias resa. För er som inte vet vad jag pratar om så var jag och min kompis i Indien för några veckor sen tillsammans med Jessica från Rädda Barnen. Läs mer här.











Den sista bilden fick vi skickade till oss idag från en man, Pradeep, som jobbade på Rädda Barnens kontor i Delhi. Han var till otroligt stor hjälp och vi hade nog inte kunnat göra allt det vi gjorde utan honom. Tack!



Kommentarer
Postat av: Liz

Bilden på kvinnorna i gränden är helt fantastisk!!

2010-11-23 @ 20:46:42
Postat av: Suzzi

Den är underbar! Älskar alla färger, världens bästa land för fotograferin!

2010-11-23 @ 20:49:34
URL: http://vitlilja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0