Godmorgon

Varför känns det skönt att gå upp tidigt och gå till skolan efter att man har varit sjuk? Kanske för att jag börjar få panik när jag är hemma och vet att jag har en miljard saker att göra till skolan. Som att jag och Sofia ska ha en redovisning i indisk engelska snart. Usch. Sen kanske jag har ett prov i foto senare idag, vem vet?

Inatt sover jag hos pappa, har inte träffat honom på några veckor, vet inte varför:S Eller jo det vet jag, jag har haft för mycket plugg så jag hinner inte ens åka till min pappa! Hoppas mina lärare läser det här för jag går under snart. Tack hej!

Haha, blev lite ledsen när jag insåg att jag inte hade några mysiga morgon-bilder att lägga upp men så kom jag på att jag hittade de här bilderna sent igårkväll och hade svårt att sluta skratta^^ Sofia hade tagit en massa egna bilder på sig själv som det var meningen att jag skulle hitta vid något senare tillfälle. Well, found them! En hade hon bl. a döpt till "läggerduuppdenhärblirjagasarg!". Så jag lägger inte upp den:D De vi ser här (som inte jag och Juni är med på dårå) är "gladtjejsomskafåcholad92" och "seriöstjej92". Och ja, hon skrev faktiskt cholad. Pinsamt.
Jag är väldigt glad för alla bilderna Sofia, tack så hemskt mycket:D Det gjorde min kväll eftersom Desperate Housewives inte gick...
/Suzanna


Kommentarer
Postat av: izzapissa :) ♥

fin blogg , kolla in min gärna och kommentera ställ frågor om ni undra något :)

ha en bra dag :) <3

2010-12-02 @ 16:08:17
URL: http://izabelljespersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0