Im fucked

Jag försöker verkligen! Jag har försökt plugga enda sen jag kom hem. Svenskan gick väl an, förberedelser inför en essä om 1800-talets litteratur men när jag försöker läsa engelskaboken så faller jag in i någon sorts koma under en halvtimme. Fantastiskt tråkig bok må jag säga. Jag och Sofia måste dessutom sätta ihop en redovisning til lpå onsdag och den tiden finns inte, vi måste leta. På torsdag kommer jag kunna andas igen, då ska jag dessutom på Beyond Retros 5-års kalas! Men fram tills dess kommer jag ha en klump i magen.
Imorgon åker dessutom mina föräldrar till London och gör ju inte alls mig avundsjukast i världen. Det är min stad!

Nog med detta, tillbaka till boken! Zzzzz....

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack för att du ville delta i dagens blogg ,jag har nu utsett en vinnare besök min för att se om det är du:)

2010-11-23 @ 21:09:14
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0