Lejon

Om två veckor är jag i Delhi med Sofia:D Fantastiskt! Ser fram emot det så himla mycket!
Jag har insett att jag måste göra något med mina måndagar, de känns så himla deppiga nu. Men jag vet inte vad. Kanske ska ha klänning varje måndag, eller en ny sminkning?^^ Nej men ni fattar nog vad jag menar, måste komma på något bra bara, något som får mig att må bra.

Här kommer lite bilder från fredagen:

Efter skolan åkte jag till Hötorget och tog den sista sprutan inför Indien. Sen fikade jag med tjejerna på Café Gildas:)

Sen mötte jag och Laura upp Alex. Vi promenerade runt i Stockholm och fotograferade.

Vi har känt varandra i många många år :)

Vi tog en tripp förbi Kungsträdgården där jag fotade lejon ett tag. Sen åkte vi hem till mig och drack te i några timmar för att sen åka till Därmedpasta och äta pizza. Därefter bar det av mot Kungsträdgården igen där vi gick på nya Nissan invigningsfesten. Niklas var där:D Efter ett tag åkte jag och Laura vidare hem till Mimmi. Vi satt uppe halva natten och pratade. En fin fredag:)

Kommentarer
Postat av: Tranberg

Ser du hur det gröna taket blänker?

det är för att jag har tvättat det!!!!

2010-10-19 @ 12:01:30
Postat av: Tranberg

Det gröna taket på sista bildel alltså!

inte det fula halvgröna taket på näst sista!

2010-10-19 @ 12:02:53
Postat av: Suzzi

Ahhhh!!! Det borde jag ha tänkt på när jag presenterade bilden för min foto-lärare :D

2010-10-19 @ 19:39:22
URL: http://vitlilja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0