Torsdag

Hej på er!

Idag hade jag tyskaprov och det gick jättebra. Nu över till det roliga :D Jag och Sofia var på Rädda Barnens huvudkontor idag och fick lite mer kött på benen angående vår Indien-resa som går av stapeln nästa lördag. Vi fick bl. a. snygga visum;) Jag har precis druckit dukoral och intalar mig att det är värt det det är värt det det är värt det!
Jag, Sofia och Jessica kommer att ha hur kul som helst eftersom det är hinduiskt nyår! Tänk vad mycket färger det kommer vara...
Okej det kommer inte bara vara kul, utan även lärorikt och tragiskt, vi är ju där av en anledning. Vi kommer att få se mycket hemskt, det är vi förberedda på.

Såhär ser vårt hotell ut:


Mysigt:) Och inte riktigt mitt i smeten.

Vädret där är tydligen väldigt konstigt, eller snarare temperaturen. Det är runt 30+ på dagarna och, om man ska tro på Jessica^^, 11+ på kvällarna. Freaky!
Vi kommer troligen åka till Taj Mahal någon dag också, det känns otroligt spännande eftersom det har varit mitt drömresemål väldigt länge! Finns det någon vackrare byggnade så säg till!

Kommentarer
Postat av: Tranberg

2010-10-21 @ 23:04:43
Postat av: Anonym

Jag har hört att The Mötley House var mycket vackrare!

(jag postade inte alls precis ett tomt inlägg för att jag brände mig på mitt ljus ryckte till och kom åt skicka-knappen...)

2010-10-21 @ 23:05:59
Postat av: Suzzi

I disagree! Men du är okej ändå...

2010-10-21 @ 23:09:52
URL: http://vitlilja.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Hallå, det där med 11 grader på natten var bara för å kolla att ni lyssnade! Det är 20 grader egentligen..

2010-10-21 @ 23:20:55
Postat av: Suzzi

Haha, bevis för att vi lyssnade väldigt noga;)

2010-10-21 @ 23:40:02
URL: http://vitlilja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0