Popcorn

Hej hej. Nu sitter jag här med min engelska, tråkigt, men det funkar. Har på tv:n i bakgrunden, lite spännande är det:P Imponerande att SD kom in i Riksdan, får se vart det leder...

Igår hade jag haj-kväll i min föreningslokal. Jag, Isabelle, Laura och Niklas hade bunkrat upp med en massa filtar, öl, chips, cola, popcorn och hajdokumentärer. Vi kollade på 2 olika hajdokumentärer och sen en hajfilm. Vi avslutade med Sex & the City filmen. Hur konstigt det än må låta så var det himla mysigt :D Sen sov jag hos Nikko. Vill aldrig sluta pussa och krama honom, han är så himla fin förstår ni. Och jag är så kär<3

Idag så har jag röstat och varit hos morfar. Vi åt hummer hos morfar. Sen pratade vi om gamla minnen, om när vi åt hummer... Trevligt. Jag träffade dessutom min gravida moster :D Hon är fin hon.

Min yngsta dotter, Alexa, mår för övrigt bra. Hon gillar att följa med mig vart jag än går på dagarna. Jag skyddade henne mot en getingattack häromdan, det tyckte hon var läskigt:)

Såhär såg jag ut idag, favorit t-shirt/linne på;)

Nu verkar det dra ihop sig på tv:n. Dags att äta upp de sista popcorna och heja in i sista sekunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0