Harley harley

Hej hej. Nu har jag lov så räkna inte med mycket bloggande;)
Var ute i fredags och igår, mår prima idag! Haha någon vacker dag kommer det slå tillbaka mot mig men inte än:D I fredags var jag alltså på Soft med några tjejkompisar. Jag och Sofia ägde stället, vi utgav oss för att vara systrar;) DET gick hem haha! Sen drog vi vidare till Gaudi, inte mitt ställe:D
Igår var jag först hemma hos Laura och förfestade lite, sen mötte jag upp Jesper och vi drog till Harry's. Åh vad länge sen det var jag hade så kul på Harry's :D Underbara människor överallt. Fast sista nissen var nog det sorgligaste som hänt^^ Det gjorde ont i hjärtat att göra sig av med honom^^ Med enorma mängder alkohol i kroppen gick vi till McDonk och köpte mat:D Sen åkte vi ut till Fruängen! Fest! Jesper spenderade hela morgonen med att försöka väcka mig, no can do^^

Enda bilden från igår^^

Nu ska jag springa iväg och träffa Sofia och Laura! Taggad på livet och funtar på om man ska köra en tre-dagar-i-rad? Sen ska vi fika med Mimmi och kanske någon Erik? Han är nog störtskön!
Mitt hår ser förjäävla taskigt ut så dagen till ära har jag mössa... Ingen vacker syn så ni får inte se den! HA!


Vårt gröna vardagsrum! WHOOP!

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: amanda

yeah, sjukt jäkla roligt på harrys igår :D

2011-02-27 @ 14:15:22
URL: http://aaami.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0