Kulturhelg

Eller något. Igår åkte jag och Isabelle ut till Sickla för att se Anna Isbäcks Christina Aguilera-tribute konsert. Det var fantastiskt att höra henne sjunga, hon kommer gå långt:) Vilken pipa alltså! 
Sen åkte vi in till Soft och träffade upp några människor. Hade galet kul som vanligt, i mina 14 centimetersklackar värt att nämna. Dansade dessutom så pass bra att jag fick pengar nedstoppade i byxkanten^^ Win!

Jag och Johan på Soft!

Rökigt värre.

Wow!

Där är några av kvällens sköna bilder. Varför ska alltid jag stå för bilderna, kvalitén är sämst och min kamera försvann för en vecka sen... Kan ingen annan ta tummen ur röven och frysa tiden lite ibland?

Nu ska jag äta hemmabakad pizza:D Återkommer med dagens händelser senare.

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh taack!!:) sjukt kul att ni kom!!!

2011-02-20 @ 23:06:35
URL: http://aisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0