Symfoni

Idag vaknade jag alltså upp, lite smått död men glad för jag hade ju Isabelle bredvid mig. Hon påstår att jag antastat henne i sömnen och det är bara nicka o se glad ut, för jag gör ju sånt... Vi åt mys frukost med en massa marmelad och sen åkte vi iväg till skolan. Johan och David hade konsert med en symfoniorkester. Först var det Johan på fagott, himla vackert. Sen spelade någon Olivia på fiol, himla bra det med. Sist men inte minst spelade David på cello. Jag blev tagen av hela konserten och glömde andas vid några tillfällen vilket ledde till att jag blev sjukt yr i huvudet.

Johan.

David!
Efter konserten åkte jag hem och påbörjade min engelska rapport. Har kommit 145 ord och med det sagt måste jag nu lämna den roliga sidan av cyberworld och koncentrera mig på Mayakulturen. Solsidan snart.

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: Camilla

var med i dagens blogg och ta del av mina läsare, http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-3.html! :)<3

2011-02-20 @ 20:39:43
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0