Greece

Jag känner att årets resa blir till grekland. I sommar ska jag fanimig iväg till detta gudomliga land! Kolla bara på vattnet! Och så mycket kultur! Och maten är alltid alltid god :D



Vem vet, jag kanske helt enkelt blir kvar och aldrig kommer hem. Jag har ju trots allt läst klassiska grekiska i ett år, kanske kan ta mig fram på det? ;)
Jag och Isabelle har redan börjat planera och jag tror vi täckt första veckan i Peloponnesos ganska bra;) Vi måste bara skaffa en ekonomisk översyn och veta exakt hur mycket som skulle krävas. Vi ska iväg!

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: E...

låter kul xD måste bara säga att du e sjukt likt Taylor momsen!!

2011-01-04 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0