Grolsch

Igår var jag, Laura och Isabelle på det såkallade Grolsch Party på Beyond Retro. Det var supertrevligt! Vi drack öl, minglade och kollade på fina kläder till skön musik. Både jag och Isabelle fyndade:)

Jag drog fram en jeansjacka och skulle skämta med Laura om att jag skulle köpa den. När jag tittade närmare på den insåg jag att jag var såld, den skulle med hem!

Här är Laura! Hon har världens charmigaste glugg!

Här provar Isabelle en jättefin tröja som gick perfekt med hennes fluga, varför hon inte köpte den fattade ingen..

Här är jag igen!

Direkt efter det åkte vi till Sommar. Men mer om det när jag tagit ur färgen ur mitt hår :P

Kommentarer
Postat av: M A X I N E

Skitfin outfit du hade! Gillar hur du kombinerar plagg. Det är inte riktigt min stil men när jag ser sånt på dig börjar man ju undra.. Men allt är ju finare på nån annan än sig själv känns det som hehe

2010-08-22 @ 20:37:18
URL: http://zini.blogg.se/
Postat av: Suzzi

Danke schöööön!;)

2010-08-27 @ 19:40:57
URL: http://vitlilja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0