Sommar una otra vez

Då var vi på Sommar igen då, troligen sista gången för i år. Vi träffade på Tufve och Adam innan vi var där så de hängde man med lite under kvällen. Det första vi gjorde var att beställa Jack'n'coke (pepsi???) och bartendern såg riktigt lättad ut och sa:
- Äntligen någon som dricker nåt riktigt!
Det var fint. Vi träffade många mysiga människor och Matte kom och joinade oss vid 22-tiden.

Två glada pojkar :D (Förlåt för blixten Tufve^^) 

Här är Matte, Isabelle och Laura! Tack för att jag får hänga med er^^

Matte och Isabelle=) Matte är förövrigt den mest rödhåriga person jag känner:D Det är fint.

Matte på en kant.

Kvällens läskigaste.

Allteftersom kvällen gick såg jag oskarpare, det gjorde även kameran.

Peace out!

Sen åkte vi hem och tittade på Family Guy och däckade i en hög. Laura sov på golvet. Mina och Mattes fötter hängde långt utanför sängen.

Morgonen därpå satte vi på Family Guy så fort vi vaknade:D Sen gjorde jag och Laura plättar, kollade på Super Nanny medan vi spelade klassisk filmmusik på hög volym. Dagen spenderades i Isabelles vardagsrum. Fin helg!

Trött gäng:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0