Rock Anthems Vol 1!

För några månader sen satte jag ihop en CD till min kära vän Sara eftersom hon inte riktigt har koll på vad jag lyssnar på;) Tyvärr har hon inte fått den än eftersom jag inte tagit mig tid till att skriva ner alla låtar... Men nu har jag det och vill dela med mig av den här listan eftersom... den är sjukt bra helt enkelt:D Har ni inte alla de här låtarna på datorn så skaffa dem!

Rainbow In The Dark- Dio
Highway To Hell- AC/DC
Smokin’ In The Boys Room- Mötley Crüe
Patience- Guns ‘N’ Roses
Living On a Prayer- Bon Jovi
Don’t Cry- Guns ‘N’ Roses
Dr. Feelgood- Mötley Crüe
Holy Diver- Dio
I Love It Loud- KISS
Kickstart My Heart- Mötley Crüe
White Wedding- Billy Idol
Nothing Else Matters- Metallica
God Gave Rock ‘N’ Roll To You Too- KISS
Poison- Alice Cooper
Bohemian Rhapsody- Queen
Paint It Black- The Rolling Stones
The Boys Are Back In Town- Thin LIzzy
I Wanna Rock- Twisted Sister
I Still Haven’t Found What I’m Looking For- U2
Rebel Yell- Billy Idol
You Give Love A Bad Name- Bon Jovi
Rock The Casbah- The Clash
Smoke On The Water- Deep Purple
Rock The Night- Europe
Paradise City- Guns ‘N’ Roses
I Want It All- Queen
Here I Go Again- Whitesnake
I Was Made For Loving You- KISS


Här är Sara:D

/Suzanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0