Fabriken

Numera bor jag ensam hemma. Skönt men ensamt. Så inatt hade jag sällskap av Anton, Laura och Isabelle.
Vi skulle till Fabriken igår och eftersom det ligger 2 minuter från mig så förade vi lite på min balkong. Då var även Simon med. Och två mysiga norrlänningar.
Fabriken var speciellt, inget ställer jag kommer hänga på, men fan vad kul vi hade! Jag lyckades haffa fyra killar samtidigt men då blev Anton avundsjuk och satte sig i mitt knä resten av kvällen så att jag inte kunde prata mer med dem^^ Visst?;)

Lätt snyggast på stan=)

Isabelle bytte stil..

Laura var bara allmänt cool.

Sen gick vi hem till mig såg två filmer, satt på balkongen till 06-nånting. Laura sov sen länge tillbaka och Isabelle deckade. Så det var bara att hitta på bus. Det kan se ut såhär:


Tihi^^

:O

Sen deckades det och vaknade runt 14.00, gjorde frukost och satt på balkongen tills nu... Så jävla värt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0