Gårdagens tatueringar

Det gaddades för fullt igår inne på Infamous.
En kille gjorde det lättare för sig att skilja på höger och vänster.

Och en annan kille tyckte han behövde en kompassros.

Själv tatuerade jag in "Niklas" i svanken.
APRIL APRIL!
Så ba gjorde jag det...;PppPPPppPPpp

Quote of the day:
"Vi har alla fuldagar. Synd bara att dina kommer allt tätare..."- Jag och Lisa i vårt essä;)

Nu tänkta jag ta en paus från alla grekiska prefix (Högskoleplugg) och packa lite träningskläder. Ska möta upp Laura snart, träna lite, hämta ut en ny klänning och slutligen plocka hem lillasystern från dagis:) Sen ska jag träffa Sharzad lite snabbt, få tillbaka halva min garderob^^ och åka hem och äta. Sen ska jag åka till Fruängen och möta Jesper och Clara, åka till Handen och lyssna lite på trevliga band. Tror inte jag missat något nu.

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: "Niklas"

Men det hade ju varit episkt om du hade skrivit Niklas i svanken, fotat det och lagt upp här eller på facebook. Vilket bra skämt det hade varit!

Inte om det hade varit på riktigt dock! NEJ! :)

2011-04-06 @ 09:20:26
Postat av: Suzzi

Jag letade galet mycket efter bilder på "Niklas-tatueringar"... Hittade ingen:D Så jag FÖRSÖKTE verkligen :D

2011-04-06 @ 18:53:05
URL: http://vitlilja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0