Paranormal people

Hejsan hejsan!
Det blev utgång igår. Det blev först oxfilé (nästintill rå ja... mums!) och lite vin med familjen. Några deppiga 90-talslåtar senare slängde jag på mig lite kläder och beslutade mig för att möta upp vännerna på Hellströms. Billig öl, trevligt sällskap och hittade dessutom killen som tatuerade in "Höger" och "Vänster" i torsdags. Var tvungen att kolla så de fortfarande såg bra ut, det gjorde dem;)

Här är Clara.

Utomordentligt söt!

Partymode. Här är Matte!

Glad Laura.



Faire le facerape, kommer aldrig skaffa Iphone^^

Fina:)

Sen lämnade jag detta fina gäng och åkte hem till Jesper. Där satt han, Pontus, Hanna, Robert, Junie och Filip och tittade på Paranormal Activity. De satt som på nålar och man skulle vara tyst. Alltså kan man ju undra, vafan gjorde jag där?x) Jag ser bara det "roliga" i skräckfilmer. De enda gångerna jag hoppade till var när Jesper flög upp eller hade plötsliga ryck för sig^^ Så vi såg tvåan också! Sen lämnade vi Jesper i sin ensamhet och åkte hem. Hihi.

Vaknade med en fantastiskt jävlig huvudverk sp har legat still hela dagen. Lyckades chatta lite med Nikko så jag är glad:) 9 dagar kvar!<3

Nu kom familjen, Juni vill spela Sims. Mitt huvud...
/Suzanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0