Fredagsmys

Undra hur många som döper fredagsinläggen till det? Nåväl, jag är väl en av dem.

Är taggad som satan, ikväll blir det sushi! Wiwiwi^^ Colan står på kylning och chipsen väntar^^ Gott! Nu är de här två filurerna på väg hit!
Bild från i somras^^
Föräldrarna firar bröllopsdag så jag har lovat att ta hand om de små också. Vilket gäng! Fest hos mig, alla får komma!...

Nej men seriöst nu då, utgång imorn, slå klackarna i taket, det går rykte om att the whole gang ska ut tillsammans för första gången... nånsin? Eller ja, sen i London;) Och sen alla fyllt myndiga:D Somliga fyller ju 19 inom en månad (de tre på bilden höhö). Måste sluta blogga när jag inte kan skriva något vettigt. Eller det kanske är bra? Ni kanske inte vill läsa något vettigt? Och sen när har jag skrivit vettiga saker egentligen? Nu börjar jag ju skriva med mig själv igen! Gaaaaah! Tror Isabelle kommer nu, ni är räddade!

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: Vibecke

Fint bilde !

2011-02-19 @ 12:03:00
URL: http://www.viibeckesundt.blogg.no
Postat av: Claudia

Hejsan

Jag måste fråga! Du är med i topp 20 listan på Bloggstart. Jag undrar bara hur många bloggar du har kollat på för att komma till topp 20 listan?

kram

2011-02-20 @ 14:34:23
URL: http://scenbloggen.com/claudiaandreea/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0