Silver

Hej hej!
Igår gick jag till Harry's med Mimmi och några av hennes vänner. Tyckte det var asroligt:D Hoppas att Mimmi följer med mig dit fler gånger;)
Sen gick vårt gäng vidare till Ego. Vi gick in typ 3 meter och sen gick vi ut. Haha! Sen åkte jag, Mimmi och Henrik hem till mig. Vi poppade massa popcorn och såg 28 veckor senare. Den blir man ju glad av. Så Mimmi och Henrik fick sitta och lyssna på vad jag hade att däga om den filmen under hela filmen. Jag kom fram till att de gör allt för att jävlas med mig, för att göra mig irriterad... Sen började vi kolla på en till film med då däckade jag (förmodligen av utmattning från filmen innan). Vi åt långfrukost imorse:D

Så nu har jag legat på soffan ett tag. Men jag har dessutom jobbade lite i powerpoint till skolan så jag har gjort någon nytta i alla fall:D


Såhär ser mitt nuvarande nagellack ut. Jag som alltid har svart ville prova på något helcrazy och tog ett glittrande svart nagellack istället... ;) I like it!

/Suzanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0