Beyond Retro 1 år!

Jisses vad mycket jag har haft för mig de senaste dagarna. Jag har knappt hunnit duscha så hur skulle jag hinna blogga? Det har varit fester, prinsbröllop, mösspåtagning, jobb, valborg mm.

I torsdags var jag i alla fall på Beyond Retros 1 års fest. Det var roligare än någonsin och bara bra musik pumpades i högtalarna. Jag och Sofia fyndade varsin klänning, sitter i min nu;)



Här är min nya långkjol från Berlin. Ska visa en tydligare bild på den en annan gång;)

Här är vi i våra klänningar. Dock har vi på oss varandras... :D

Här syns min kjol tydligare... Har en svart korsett under.

Fjärilar?

Sen blev det natt.

Då väntade jag in min pojkvän med lite Queen i öronen.

Sen gick vi förbi den här lille krabaten och frågade oss vart den skulle.

/Suzanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0