Saker att göra ehm... grejer att fixa

Varför har man inte en almanacka nu? Behöver verkligen en för att hålla koll på mitt liv! Men ska köpa en filofax nästa vecka, där med basta!

Nästa vecka är det Tattoo Mässa i München Bryggeriet! Vilka ska dit? Jag ska i alla fall. Jag ska försöka få tag på bästa Heidi Hay och se om hon vill gadda lilla mig B) Drömma kan man ju^^

Ros av Heidi Hay!

Vad mer ska jag göra nästa vecka?

• Jag måste färga håret. Blir galen på det jag har nu:'(
• Handla skolgrejer, lika roligt varje år!
• Nikko fyller år nästa helg! Omg xD
• Det var något om att passa syskon. Oh dear, why?
• Lönen kommer, måste brännas! (skämt)
• Får inte glömma att jag börjar skolan på onsdag:P
• Mässan på lördan! Tatuera mig?
• Fira min fina pojkvän på söndan<3

Nu till helgen då?

• Våldgästa Isabelle imorn (psst säg inget)
• Festa på Beyond Retro på lördag, finns det något bättre?
• Sommar med Laura, Hanna och Isabelle på lördag (jo vi passar på^^) Ses vi där?
• Strö ut lite CVn.
• Måste verkligen fixa ny header...
• Juste, min sista dag på jobbet imorn!
• Fira min fina pojkvän i förskott? :D

Säkert en miljon mer grejer jag behöver komma ihåg men antar att de inte var viktiga;) Nu funderar jag på om jag ska äta upp den sista chokladbollen. Det låter fint det. Försöker bli kurvig nu till hösten. Det går inget vidare. Åt en massa bullar på jobbet idag, mådde bara illa^^

Vann nyss en till klänning på tradera, även den från Kissin Bomb's. Yey! Har inte fått den första än men lovar att visa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0