Lördag

Idag var jag på Kanaanbadet med min familj. Det... blåste. Det regnade. Det var sol och regnade. Det var fiskmåsar överallt och de var inte rädda för att flyga nära. Men det var mysigt:D Jag låg och läste ur "Den förlorade symbolen" och trots att så många säger att den är överskattad så håller jag inte med. När man väl kommit in i den så är den bra :D

Nu ska vi grilla på balkongen med våra kära grannar och om några timmar ska jag möta upp Isabelle, Agnes och Lukas för att sen dra till Sommar. Ikväll ska man va på Sommar ryktas det;) Sen kommer jag säcka ihop hemma hos Isabelle vid, låt oss säga 5-tiden :D

Troligen kvällens klänning. Men jag hinner väl ångra mig ett par gånger;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0