Stockholm igen

Igår åkte jag ut till Sofias landställe tidigt på morgonen. Så tidigt att jag somnade på bussen hela tiden, vaknade och undrade var jag var. Jag kom fram i alla fall och det var hur mysigt som helst! De bodde bara 20 meter från vattnet och vi badade, solade, somnade i solen, pratade om Indien och somnade igen. Senare på kvällen drack vi vin och spelade spel med hennes föräldrar bl. a. Alfapet, Ordjakt(?) och När Då Då? Jag förlorade hela tiden... Men var glad ändå, trots att jag är en dålig förlorare. Det var mysigt!

Såhär såg det ut på kvällen:) Dålig bild..

Den här familjen samlar på Monopol. Det här är bara en del av samlingen. Thailands-versionen imponerade mest på mig.

Juicy Couture-versionen, "For Nice Girls Who Likes Stuff"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0