Harry Potter

Självfallet finns det en Harry Potter-nörd inuti mig som förbannar skolan hela tiden för att den hindrar mig från att låsa in mig och läsa böckerna dag ut och dag in. Trodde ni annat eller?
Igår var i alla fall jag, sju tjejkompisar och Matte på Heron City och såg senaste filmen. Jag är nöjd, brukar alltid ALLTID var besviken men tyckte den här gången att de lyckades förmedla det som målas upp i mitt huvud när jag läser. Nästan. Var orolig ett tag. Grät mycket gjorde jag men det var jag inte ensam om.

Den får 5 utav 6 vita liljor och det bara för att de valt att ta bort en karaktär helt och hållet. Visst fan vill man se Stan Shunpike i sjuan?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0