Pepparkaks"hus"

Det har varit en lång och framförallt skön helg. Jag var på Harry's med Clara, Laura och Matte i fredags och när Oskar o Oscar kom åkte jag hem till Niklas. Så förvirrande kan det bli:) Hela lördagen, slog det mig nyss, var jag instängd i Niklas hus, gick inte ut en enda gång. Hans mamma hade 50-års fest och det var himla roligt. Det var dessutom så god mat att jag blir hungrig bara jag tänker på den.
Idag gick vi upp sent, åt rester och åkte hem till mig för lite julbak. Vi skulle baka pepparkakshus. Jag skulle göra pyramiderna i Giza (det sket sig en aning med uträkningarna^^) och Niklas gjorde Lejonklippan i Lejongkungen. Mammas hus blev inte klart idag så det är en plats som är tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0