Another day

Hej hej.
Det blir som sagt lite torrt här i bloggen när jag börjar skolan. Har inte haft så mycket men jag glömmer liksom att fota på dagarna och jag tycker inte om inlägg utan bilder;) Skolan funnkar faktiskt, har inte så jobbigt schema. Människorna är underbara som alltid. Lite nytt då:

1. Jag har börjat läsa tyska, kan vara det bästa jag gjort på länge:D
2. Vi har fått en japansk utbytesstudent i klassen, så himla söt!
3. Jag har börjat läsa en foto-kurs i skolan, himla skoj!
4. Jag vårdar min nya gadd.
5. Får hem en Alexa vilken dag som helst<3
6. Sålt en massa på tradera.
7. Måste ju visa er mina nya älsklingar; filofaxen och Dianan. Tar det nån annan dag;)
8. Sara fyllde 18 igår! Ett stort grattis!
9. Peppar sönder inför mitt och Sofias projektarbete. Har dessutom skapat en ny blogg som man kommer till här ovanför, mer info om den en annan dag;)


Nytt lingerie-plagg från Beyond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0