När man städar

Fick för mig att städa skrivbordet lite för att rensa tankarna, vad hittar man då?  

1. 3 par öronpropar, hittar de aldrig när jag behöver dem, de bara hamnar där efter konserter^^
2. En konsert-biljett. 
3. 17 skruvar o spikar.
4. 8 pennor (var är de när jag letar?)
5. En påse med nya block (hur fan kan man glömma att man köpt något?? Jag äcklar mig själv ibland alltså).
6. 3 trådrullar:P
7. 3 tattueringstidningar.
8. 5 garnystan^^
9. En hel tapetrulle:D
10. 3 händlås!!!

Så nu ser jag vilken färg mitt skrivbord har igen! Snart ska jag ta itu med den andra bloggen, måste fixa designen igen eftersom den laggar. 
 
Nu: Billy Idol- White Wedding<3


Kommentarer
Postat av: mrs woodstock

ALSKAR din layout!

Keep up the good work honey!!

2010-09-04 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0