Berlin

Nu tänkte jag lägga upp lite härliga bilder från Berlin. Jag var alltså där i tre dagar med min mamma och vi hade det mest skönt. Det var en underbar stad som jag gärna vill återvända till, helst inom kort. Vi gick en massa, drack öl och kaffe, kollade lite i affärer, gick på en stor marknad, pratade lite tyska och hann till och med besöka Pergamonmuseet.

Det var vår i Berlin.



En del av muren.


Våren stod i full blomm.

Mamma klurar.

Citronöl- ny favorit:D

Museuminsel och Fernseheturm. Och båt.


Lite åsikter.

Strandbar.

Lilla mamma på Pergamonmuseet.

Altaret.

Glad tjej med stor bretzel.

En tripp över till East Side Gallery.




"Each rose for one dead of 136"


Vi avslutade resan med en middag på en Österikisk restaurang. Krombacher är gott.

/Suzanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0