Thoughts

Hej igen.
Det går segt med talet, börjar tänka på annat. Som att jag borde tatuera mig snart igen. Och att jag måste göra något åt mitt hår. Vill ljusa upp det och dölja utväxten (ja, den är ljus) och sen kanske färga topparna i någon frän färg;) Är lite sugen på ljusrosa toppar som på bilden nedan eller svarta. Men vet inte, vill ha tillbaka mitt långa hår som Tony & Guy snodde från mig...

Sjukt snyggt. Bildkälla glömd.
Hur gör man för att håret ska växa ut snabbt nu då? Är less på att ha axellångt.

Tyckte kombinationen med tatueringarna och klänningen på den här bilden var oemotsåndligt fin. Ska ha svarta korpar någon dag men vet dock inte var än:) Klänningen skulle för övrigt vara fin på studenten, fast jag har min redan! Hihi!

Okej, ska försöka fokusera på talet nu^^
/Suzanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0