Jag idag

Blir bara korta inlägg idag men jag orkar verkligen inte skriva. Somnade nyss i religionsboken, så trött är jag^^ Var i ett buddhisttempel med klassen idag, somnade under meditationen och höll på att ramla omkull. Ville ut ikväll men är så galet trött nu, vill bara mysa!

Drömmer mig bort till Rom under latinlektionen^^ Filip hade en redovisning där han visade bilder från sin Rom-resa tillsammans med latinboken.

Såhär kul tyckte jag det var! Det kom upp bilder på Filip när han satt i baren och shottade med latinboken. Humor alltså^^ Fotograf: Angelica!

Nu ska jag väl slumra, jag menar läsa vidare i religionsboken. Om ingen har någon bättre idé? Bitte?

/Suzanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0