Birthdaygirl

Jag har fått en cykel! Wiho! Lite tråkigt att mamma och Johan har predikat nu under fikan om hur farligt det är att cykla i stan och om deras nära-döden-upplevelser... Jag är för övrigt väldigt mätt.

Tack igen mon amor<3

Jag och Challe nu;)

Kan berätta lite om dagen: Jag och Sofia sänkte en 1½ liters cola på 10 minuter (Clara kan ha hjälpt till med nån klunk) vilket resulterade i magont. Har fortfarande ont i magen. Lätt inte värt. Sen var jag på öppet hus på SU idag och kollade läget med Isabelle. Träffade väldigt många gamla klasskompisar från ESN där. Det kändes inet som att jag ville ägna mina kommande tre år där... Får se vad Uppsala har att erbjuda;) Det var nog allt värt att nämna:D Tv 4 har även tänkt till: ikväll börjar Desperate Housewives igen;)

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: ozie ausbourne

Uppsala! Uppsala! Inte SU, det är dåligt och har samma begynnelse som SUger! :)

<3

2011-03-17 @ 06:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0