In this theatre of pain

Här har vi alltså min nuvarande hårfärg. Inte så illa va? Med tanke på att jag inte färgat det sen januari så tycker jag det artar sig bra på egen hand^^



Fniss^^

Nu ska jag när som helst springa ner till dagis och hämta barnen. Vi ska dricka varm choklad med vispgrädde sen. Mums! Antar att resten av min eftermiddag kommer gå åt till att slötitta på barnprogram. Men det gör inget! Har skrivit klart min fotouppgift och loggat lite för projektarbetet, så något har jag gjort i alla fall:)

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: Tranberg

haha! theatre of pain!!!!1 <3

du ska se mitt hår... inte svart. Alls. =S

hittar fan små dreads här och där... =O

2011-03-08 @ 07:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0