Fredagen den 6e

I fredags drog jag och några fina tjejer till Norrviken. Där hade Anton sin 20-årsfest! Grattis igen! Det bjöds på öl i mängder, katter och musik. Och skönt folk. Framåt 2 på morgonen drog festen vidare till Viktors poolhus. Där badades det en hel del. Vid 5-nångång beslutade vi oss för att se soluppgången. Sagt och gjort gick sju sorgliga varelser ut i ingenstans i Norrviken, hamnade vid en sjö och såg en vacker soluppgång.

Alla dessa bilder är snodda från Facebook. Så det så:D

Jag hade roligt med människor jag träffar alltför sällan:)

Lyckades ta mig upp till den förbjudna övervåningen:O

I jakt på solen.

Matte välkomnade solen i en aningen annorlunda outfit. Vi tyckte om honom ändå:D Kanske till och med mer...

I väntan på solen.

Okej den här har jag tagit. Hah! Det var ganska vackert förstår ni:)

Nu gör jag mig redo för ännu en spårad skiva! Sara har sytt en kåpa till mig, jag har köpt flörtkulor och pysslat ihop ögon, 14-centimetersklackarna är redo! Det är dags för musikarskivan!!!! Temat är MAKT.

/Suzanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0