Konfetti, Johnossi och Champagne!

Hej hej!

Igår hängde jag och några vänner på Berns. Vi var inhyrda fans^^ Det var något slags snowboardevent och vi var mest där för att få alla andra att känna sig lite bättre:) Sen fick vi gratis drinkar. Det är fint. Sen sköt vi konfetti på konstnären som fått äran att designa snowboardpriset:) Efter det blev det mer drinkar och sen spelade Johnossi. När vi skulle gå kom chefen fram och bjöd på Champagne. Fint det med!

Jag hade mörkröda läppar, vilket är ett dåligt val om man vill pussa på Nikko...


Röda mattan^^

Johnossi:)

Nu ska jag göra upp en plan för dagen. Funderar på om man kanske ska försöka få umgås lite med sin guddotter:D

/Suzanna

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej.

Jag är supersugen på att göra en fransk lilja i nacken och dök på din när jag bildgooglade. Vad kostade den och var gjorde du den? Skitsnygg verkligen!

2011-07-15 @ 16:09:34
Postat av: Simona

Hej Suzanna!



Ser att det var längesen du skrev på din blogg, men jag tänkte fråga vad din mail är? Det är så att vi håller på en långfilms produktion som heter "Burning hearts" och vi kommer att spela in en scen på Pub Anchor om ungefär en vecka och skulle verkligen behöva statister. Det ska liksom vara en massa rockmänniskor som ska vara i publiken av en Crucified Barbara spelning, så de kommer att spela typ två låtar. Det är tyvärr inget betalt men det kommer bli en asskön kväll och de som kommer får vara med i en skön indierulle!



Hör av snarast så jag kan skicka mer info till dig!

Det kanske t.o.m är något du skulle vilja posta på din blogg, så att så många som möjligt kommer!



Hälsningar,

Simona

Statistansvarig

2011-07-16 @ 15:49:06
Postat av: Anonym



Hej! :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Ps: ni minns mig säkert från "modelbea"-bloggen

Lycka till! :)

2011-10-26 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0